Seyi Shay Ycee Zlatan Small Doctor Tuale lyrics

Shay

Intro

It’s Aladdin The Dangerous

Ain’t nobody badder than

It’s your boy Ycee

Chorus 1 (Seyi Shay)

Shoutout for my people wey sabi

Shoutout to the people wey dey hustle in the street

Shoutout to the person wey dey make my song dey hit oh

Shoutout to that mama wey dey hustle in the street

Gbes (2x)

Shoutout to the people wey sabi

Shoutout to the brother wey dey hustle in the street

Shoutout to the chairman wey dey make my song dey hit

Oh I tuale for you

One tuale for you

Verse 1

Oya dem, dem say me I no go try to hustle

Make I work

Dem say me I no go fit to make am see me now

Oya, wetin dey do you oh

Bridge 1

Oya pekele pekele

Arugbo je gbese

Ta lo ma ba sanwo mi o mo (Mi o mo oh)

Why why you dey shook your mouth for my own hustle oh

Why you dey put your reggae for my own blues oh

Bridge 2

Tokini tokini ton ton rigi agbala je fu

Paburakata furo nini wo lala

Milolo egba

That’s the voice of the streets

Hain

That’s the voice of the streets

Chorus 2

Oya na, tuale for my people wey sabi

Tuale for the person wey dey make my song dey hit

Tuale for the baba wey dey hustle in the street

Tuale for the iya wey dey hustle hard nana nana nana na

Tuale for my people one time more

Gbosa for my people two time more

Shout hallelujah one time more

Shout hallelujah one time more

Verse 2 (Ycee)

Ain’t nobody badder than

Shoutout goes to daddy ati mummy

Three gbosa shoutout to Wayne Knight everybody

Shoutout to awon temi n’igboro won si ma gbo mi

And no be by my power

Baba God iwo lo somi

Shoutout to the fans showing love

You give me life you know

Shoutout to the haters wey dey diss

Wey dey daft to flow

Went from overlook to overbook

You know how long it took

I write the verse, I murder hook

You bring the beat you sabi cook

Shoutout to the girls tryna wife the man

Shoutout to the hot producers wey ignite the jam

Baba God na you wey certify the plan

Shoutout to the man with guapp bigger than that rubber band

Verse 2 continuation (Zlatan)

Shoutout to the bloggers wey dey try to bring me down

Make una stop am

Ema dan ru e aje e no dey frown

Started from the bottom omo Ikorodu I stan

Ti n ba make e bayi so ma ba mi ya photo

Je ki n gboran

Na me know wetin I see before everything start to dey rosy

Olofo le everybody lori Instagram

You are too nosy

If you no get money na problem

If you no get money serious problem

Verse 2 continuation (Small Doctor)

Shoutout to God

Shoutout to Iya Teacher

Shoutout to the streets

Awon lo n ko mi je bi pizza

Hain

Awon  n’on r’orin mi

Awon n’on gb’orin mi

T’on ba ti r’orin mi won tun ma ji jo s’orin mi

Nobody die

I say nobody scatter

Enemies go fry dem go gbes bi ti jaga

Hain hain

Call me Small Doctor

Akewe Je Oganla

Alaafin Omo Better Omo T’on So Omo Iya Teacher

Hain

Repeat bridge 2

Repeat chorus 2

Outro

One time more oh ah

Nana nana nana

It’s STG

 

Comments

Popular posts from this blog

The Newell Murder serialization 1