Tiwa Savage Duncan Mighty Lova Lova lyrics, music video

Lyrics, artwork, music video of the trending Tiwa Savage Duncan Mighty evergreen afrobeats smash hit Lova Lova
Intro

Wene oh

Tiwa

Liwalam yah yah yah yah

Chorus (Savage)

Mr Lova Lova, you know say I no get wahala

Anyhow you like I go do my dear, as long as e no cause palava

(Spellz)

Promise say you go treat me well oh

Give me good loving, no be kiss and tell oh

No be say after I whine am well oh

Make you no go leave your girl for inside well oh

Hook (Savage, Mighty)

Woyo woyo, woyo mena

Wooa, oh no no

Woyo woyo, woyo woyo

Wooa, oh no no no

Woyo woyo, woyo mena

Wooah, woyo woyo

Woyo woyo, woyo woyo

Wooah, wo yo yo yo yo na

Bridge

Girl your dance girl you give a man fever

Say your body bad you make a man shiver

Dance girl you give a man fever

Girl your body bad you make a man shiver

Girl your dance girl you give a man fever

Say your body bad girl you make a man shiver

Girl your dance girl you give a man fever

Girl your body bad you make a man shiver
Tiwa Savage Duncan Mighty Lova Lova artwork
Verse 1 (Mighty)

Girl my love na sure, no be child’s

This your love sweet, ofada rice

Girl we a ma say paradise

If them put you put hand na paralyze o

You know baby I can’t do this without you

You know my love, I can’t go there without you

You fit ask Bolanle, me I fit to wait for Obalende

Nne nia Samanko, for your love and the matter I go si kwole

Girlie oh, if I break your heart na oil spillage

I study this your love for freedom college

Nne you too sweet like yam porridge

Baby, Wene Mighty

Repeat hook

Verse 2 (Savage)

My baby, my baby jeje

My lover, my lover, I love you jeje

See our love e no be ten-ten

Cause when I dey with you no regret yeah

Bring your body, put it all on me

Boy it’s all I wanna see

(Spellz)

We no need no referee oh

All we need is privacy

Repeat chorus

Repeat hook

Repeat bridge

Outro

Oh no no no no, Wene Mighty eeh

Tiwa

Wene

Comments

Popular posts from this blog

The Newell Murder serialization 1